fbpx

PERHATIAN UNTUK ANDA YANG NAK SOLUSI KOLESTEROL TINGGI, MASALAH JANTUNG, KENCING MANIS & DARAH TINGGI

KERAP SAKIT DADA? RASA MACAM KENA CUCUK, PEDIH,
SUSAH NAK TARIK NAFAS, & CEPAT MENGAH?

CUKUP 2 KALI SEHARI, INSYAALLAH DGN IZINNYA,
MASALAH 3 SERANGKAI BOLEH SELESAI.

GABUNGAN MAKANAN SUNNAH, HERBA PREMIUM,
BERKUALITI TINGGI MAMPU BANTU HILANGKAN KOLESTEROL

Gabungan makanan sunnah yang sarat dengan khasiat, seperti lemon, kurma, cuka epal, halia, madu & bawang putih.

Berkesan cuci saluran darah, stabilkan bacaaan gula & darah tinggi.

JANGAN BERHENTI scroll kalau nak tahu cara hilangkan kebas2, dada perit & sesak nafas tu

SIAPA SESUAI AMALKAN PATI HERBAMADU NI?

RUGI KALAU TAK TERUSKAN BACA SAMPAI BAWAH

Tahukah anda? 99% Daripada Rakyat Malaysia Diserang Strok Disebabkan Kolesterol Terlalu Tinggi

Cuba Tengok Keratan Akhbar Ni,
Mcm Tak Percaya Pun ada

Saya nak bantu anda akhiri derita dada perit, sukar bernafas & kebas2 kaki tangan....

Ada Banyak Lagi Respon Positif Kami Terima

Memperkenalkan

PATI HERBAMADU KELUARAN EKSKLUSIF CLEAR HERBS

Bagaimana Pati Herbamadu
Mampu Selesaikan Masalah Anda?

Pati Herbamadu dihasilkan daripada herba premium seperti lemon, madu, cuka epal, bawang putih, halia & kurma.

Pati Herbamadu terbukti mampu merawat masalah kolesterol, jantung, & mencuci saluran darah yg tersumbat.

Badan lesu, sering mengantuk akan beransur hilang. Masalah2 lain seperti gout, masalah penghadaman, angin juga boleh dapat dikurangkan.

"Sebelum Bagi Orang Cuba, Kami Cuba Dulu..."

"Resepi ni kami dapat dari kawan kami sendiri yg ada masalah kolesterol tinggi sampai salur darah tersumbat. Dah nak kena operet pulak tu. Bila katanya salur darah dah clear, kolesterol pun ok, kami terkejut.

Yelah, takkan secepat tu, kan? Kami pun tanya apa supplement dia ambil. Rupa-rupanya, dia dapat resepi dari Pakistan. Kesemua ramuan tu dimasak sendiri, & diminum begitu sahaja.

Hanya guna madu lebah asli, kurma, lemon, bawang putih, cuka epal & halia jer, masalah kolesterol yg hampir dibedah tu boleh hilang. Maksudnya bahan-bahan ni memang tinggi khasiat, kami terus terfikir nak cuba.

Lepas masak & cuba sendiri, bagi kawan-kawan lain rasa, memang tak disangkal lagi, bahan ni memang power, terasa badan ringan. Terdetik dalam hati nak bantu orang lain yg ada masalah yg sama macam jantung, kolesterol tinggi, 3 serangkai.

Cuma kami risau, tak semua orang boleh telan rasa halia, bawang putih ni. Sebab kami buat tanpa apa- apa campuran lain, rasa mmg pure, padu, kaw, semua ada. Takut ada yang tak kena dengan tekak bila dah dikormesialkan nanti.

Cuba punya cuba, Alhamdulillah terhasillah Pati Herbamadu dari Clear Herbs. Produk ni dihasilkan oleh kilang bertaraf GMP, diiktiraf Halal oleh Jakim & selamat diminum tanpa kesan buruk..."

Pati Herbamadu disahkan halal oleh JAKIM.

Jangan risau, bahan-bahan yang digunakan dijamin selamat diamalkan tanpa kesan sampingan & diperakui halal.

BERJAYA ELAK PEMBEDAHAN JANTUNG, LEPAS KONSISTEN PATI HERBAMADU

Ramai lagi pengguna yg mengakui keberkesanan Pati Herbamadu ni, hanya amalkan secara konsisten, dapatkan rehat & minum air yang secukupnya.

KANDUNGAN PATI HERBAMADU

CARA PENGAMBILAN PATI HERBAMADU

Tak lupa juga, ada cabutan bertuah untuk pemenang terpilih tau.

Pemenang bertuah untuk 2022 dah ada, jom rebut peluang anda untuk slot Mac 2023 pula.

Hadiah apa yang bakal dibawa pulang? Mestilah kerusi urut SC Queen De'Vano dari Gintell.

Tarikh akhir penyertaan adalah pada 31 March 2023. Jom beli & menang sekarang.

Free Gift Premium, Bantu masalah Kesihatan!

Free Gift: Sacha Inchi Bernilai RM 60

Free Gift 1: Sacha Inchi Bernilai RM 60

Free Gift 2: Penghantaran Percuma Bernilai RM10 (Pembelian Online Shj)

"WOW Ini Kelebihan Sacha Inchi..."

STOK SANGAT TERHAD

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Jangan risau, barang sampai nanti baru bayar.

COD ni khas untuk Semenanjung Malaysia sahaja ya.

Tiada masalah kehabisan stok.
Barang sampai dengan selamat.
Dijamin puas hati.

Marilah menyokong produk keluaran lokal. Produk kami telah melalui ujian makmal dan disahkan selamat oleh KKM.

Insyallah, produk ini hanyalah sediaan herba-herba dan tumbuhan serta diluluskan oleh kementerian kesihatan malaysia untuk penjualan. Maka ianya selamat tanpa sebarang kesan sampingan.

Pantang larang tu tak ada, cuma digalakkan untuk minum air kosong yang banyak setiap hari.

Tiada masalah. cuma kami sarankan untuk jarakkan pengambilan 3 jam dari ubat ubatan hospital

Tiada masalah. cuma kami sarankan untuk jarakkan pengambilan 3 jam dari ubat ubatan hospital

Maaf, kami tak galakkan untuk pesakit buah pinggang untuk mengambil sebarang supplemen sedian herba. Sila rujuk pada doktor anda

Tiada masalah, perempuan pun boleh juga amalkan Pati Herbamadu ini.

Insyallah jika digunakan secara konsisten, produk ini mampu membantu bersihkan kolesterol jahat dalam badan anda. Kita berikhtiar, tuhan jua Maha Menyembuhkan

Produk Pati Herbamadu ini adalah keluaran bumiputera tempatan. Dikilangkan oleh Kilang bertaraf Good Manufacturing Proses serta Halal di Malaysia. 

Amalkan satu sudu pagi, satu sudu malam kolesterol akan normal kembali dan kembali sihat macam dulu.

All Rights Reserved. Clear Herbs Sdn Bhd (Co no: 1151843-K)

D27-1, Jalan KS 2,
Taman Kajang Senteral,
43000 Kajang, Selangor

Tel: 03-8211 4476 | Email: clearherbs@gmail.com

*PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.

PRIVACY POLICY: We use Google AdWords Remarketing to advertise this website across the Internet. AdWords remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Google AdWords Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Google AdWords Remarketing, you can opt out by visiting Google’s Ads Preferences Manager