fbpx

ANDA TELAH KLIK KE RUANGAN YG TEPAT UNTUK JAGA KESIHATAN BADAN & JANTUNG

"Jari kebas-kebas bangun pagi, cepat mengah, tak cukup nafas, kulit kering, mengelupas..."

Sacha Inchi ada solusinya!

Antara Superfood yang terbaik di dunia, mampu hilangkan kolesterol & lindungi jantung.

Klik kejap video ni, dengar betul-betul fakta & khasiat tumbuhan ni.

Bukan apa, kami nak bagi anda faham kenapa Sacha Inchi ni boleh bantu anda.

"Nafas sekat-sekat, mudah semput naik tangga, malam-malam susah tidur..."

"Berjalan ambil angin depan rumah pun dah
mengah2, badan lesu rasa tak bermaya..."

"Dada rasa pedih, kadang-kadang tu rasa mcm
terbakar pun ada..."

👈Simptom-simptom ni berpunca daripada👇

Tekanan Darah Tinggi

Kencing Manis

Kolesterol Tinggi

Eczema

Kulit Sensitif

"Ala.. awal lagi nak jaga kesihatan. Nanti2 jelah..."

Bukan setakat mereka yang berumur je terasa, yang muda pun tak terkecuali ya

Kalau masih berfikiran cetek, taknak jaga dari sekarang. Jangan menyesal bila dah terlambat.

"Menyesal tak jaga kesihatan muda2 dulu... "

Kalau dah mula diserang penyakit. Biasanya, baru lah kelam kabut cari solusi.

6.2 juta rakyat Malaysia
terdedah dgn pelbagai penyakit

Anda perlu mula lakukan perubahan dalam hidup anda.

Jangan tunggu bila kolesterol mula sekat saluran darah anda.

Sekarang inilah masa yang sesuai untuk anda mula jaga kesihatan diri!

Cuba ubah gaya hidup ke arah lebih sihat, seiring dengan pengambilan makanan tambahan yang berkhasiat.

"Syukur jumpa superfood terbaik ni untuk lindungi kesihatan seisi keluarga sy..."

Sacha Inchi diiktiraf pakar kesihatan dunia sebagai makanan tambahan disyorkan untuk penjagaan kesihatan yang efektif.

Memperkenalkan,

Sacha Inchi keluaran eksklusif Clear Herbs,
100% original dari Peru.

Sacha Inchi Oil Clear Herbs memang mujarab. Kaya dengan Omega 3,6 & 9 yang lebih baik dari minyak ikan! Mempunyai Vitamin A & E serta tinggi Anti Oksidan!

Sacha Inchi, tumbuhan yang berasal dari Inca, Peru. Terkenal dengan kandungan khasiatnya
yang mampu merawat pelbagai penyakit.

Kenapa Sacha Inchi?

Jenama Clear Herbs telah wujud di pasaran sejak 2014, 9 tahun menjadi pilihan rakyat Malaysia.

100% semulajadi

Produk keluaran Clear Herbs adalah berasaskan bahan-bahan semulajadi yang sarat khasiat. Sacha Inchi adalah antara superfood yang diiktiraf pakar kesihatan dunia.

Selamat diamalkan

Sacha Inchi lulus ujian makmal, disahkan halal oleh JAKIM & selamat diamalkan tanpa kesan sampingan. Khasiatnya juga telah diperakui oleh pakar kesihatan jika diamalkan secara konsisten.

Berkualiti tinggi

Produk ini juga dihasilkan & diproses dengan rapi oleh kilang yang bertaraf GMP. Ia adalah bertujuan untuk memastikan khasiat & kualiti produk kekal terjaga.

MANFAAT UTAMA SACHA INCHI OIL

Bantu hilangkan masalah kebas2.

Bantu hilangkan biji kolesterol

Bantu kawal gula dalam darah.

Bantu turunkan paras kolesterol.

Bantu menguatkan antibodi.

Bantu elak strok & jaga jantung.

Membekalkan nutrisi secukupnya untuk badan & kaya dengan Vitamin A & E.

Meningkatkan kesihatan & mencegah penyakit kronik.

Bantu hilangkan masalah kebas2.

Bantu hilangkan biji kolesterol.

Bantu kawal gula dalam darah.

Bantu turunkan paras kolesterol.

Bantu menguatkan antibodi.

Bantu elak strok & jaga jantung.

Membekalkan nutrisi secukupnya untuk badan & kaya dengan Vitamin A & E.

Meningkatkan kesihatan & mencegah penyakit kronik.

KHASIAT LAIN

Bantu melembut, melembap & mencantikkan kulit.

Bantu menghilangkan kutil / ketuat dan kulit merekah.

Bantu merawat penyakit kulit seperti Eczema.

Bantu menghilangkan gatal-gatal & kering.

Bantu melembut, melembap & mencantikkan kulit.

Bantu menghilangkan kutil / ketuat dan kulit merekah.

Bantu merawat penyakit kulit seperti Eczema.

Bantu menghilangkan gatal-gatal & kering.

Berjaya bantu 90,000+ pengguna turunkan kolesterol cara terbaik.

Ini adalah antara perkongsian yang telah kami terima :

Masalah Eczema Teruk & Gatal2 Boleh Hilang

Lenguh2 Badan & Kaki Beransur Lega

Alhamdulillah, Kebas2 Tangan Hilang, Badan Rasa Sihat

Masalah Sakit Pinggang Beransur Pulih"

Kolesterol Kurang, Sengal2 Sendi Makin Reda"

Bacaan Gula & Tekanan Darah Tinggi Makin Stabil, Gembira Rasanya"

Kesan adalah pelbagai & berbeza mengikut individu.

Free Gift Premium, bernilai RM 50 bantu masalah kesihatan!

STOK SANGAT TERHAD

PAKEJ SACHA INCHI SEMPENA RAMADHAN

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

JOM PILIH PAKEJ YANG SESUAI UNTUK ANDA

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Jaminan 100% Pulangan Wang Jika Tidak Puashati

Jika anda rasa tiada perubahan pada kesihatan walaupun sedikit, kami beri jaminan 100% pulangan wang.

Perlukan bantuan? Jom order melalui WhatsApp 👇

Jangan risau, barang sampai nanti baru bayar.

COD ni khas untuk Semenanjung Malaysia sahaja ya.

Tiada masalah kehabisan stok.
Barang sampai dengan selamat.
Dijamin puas hati.

All Rights Reserved. Clear Herbs Sdn Bhd (Co no: 1151843-K)

D27-1, Jalan KS 2,
Taman Kajang Senteral,
43000 Kajang, Selangor

Tel: 03-8211 4476 | Email: clearherbs@gmail.com

*PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.

PRIVACY POLICY: We use Google AdWords Remarketing to advertise this website across the Internet. AdWords remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Google AdWords Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Google AdWords Remarketing, you can opt out by visiting Google’s Ads Preferences Manager