fbpx

KULIT SENSITIF, KERING & MUDAH MENGELUPAS HILANGKAN KEYAKINAN DIRI? IKHTIRAR DENGAN SACHA INCHI👇

MEMPERKENALKAN MAKANAN TAMBAHAN

Sacha Inchi 100% Original Dari Peru

"Kulit sy bermasalah, kering, alhamdulillah lepas ikhtiar dengan Sacha Inchi, kulit beransur lembut."

Terbukti, Sacha Inchi adalah antara Superfood terbaik di dunia yang berfungsi untuk bantu baiki sel kulit.

Cuba tengok apa jadi kat kaki akak ni👇

Elak masalah kulit bertambah parah!

Eczema

Alergik

Kulit Mengelupas & Kering

Kulit Sensitif

"Orang Kata Biarkan Aje, Nanti Lama2 Baik Sendiri..."

Jangan dengar cakap orang. Bertindak sebelum masalah kulit bertambah teruk.

"Macam2 cara dah cuba, jumpa pakar, ambil supplement, tapi...

SUSAH NAK NAMPAK KESAN..."

"Risau bila terpaksa cuba macam2 ubat dari hospital, bukan apa... takut makin teruk..."

MASALAH KULIT MACAM ECZEMA MMG BOLEH DIWARISI DARI KELUARGA

Tapi tak bermakna kena dibiarkan aje tanpa usaha. Apa kata cuba pula cara natural?

Jangan tunggu melarat sampai kena jangkitan kuman.

ECZEMA BUKAN MAINAN, DERITA DIRI SENDIRI AJE YG TAHU

https://www.hmetro.com.my/sihat/2021/10/769694/ekzema-sungguh-menyeksakan

TAPI JANGAN RISAU, ADA BANYAK SOLUSI ALAMI YG DISAHKAN BERKESAN!

MEMPERKENALKAN...

SACHA INCHI OIL DARI CLEAR HERBS

Sacha Inchi Oil Clear Herbs memang mujarab. Kaya dengan Omega 3,6 & 9 yang lebih baik dari minyak ikan! Mempunyai Vitamin A & E serta tinggi Anti Oksidan.

Sacha Inchi, tumbuhan yang berasal dari Inca, Peru. Terkenal dengan kandungan khasiatnya yang mampu merawat pelbagai masalah kshatan.

Sacha Inchi

Makanan tambahan adalah salah satu usaha untuk meningkatkan kesihatan badan.
Kesan pengambilan makanan tambahan ini adalah bergantung kepada gaya hidup yang diamalkan.

Klik kejap video ni, dengar betul-betul fakta & khasiat tumbuhan ni.

Bukan apa, kami nak bagi anda faham kenapa Sacha Inchi ni boleh bantu anda.

"Sacha Inchi telah digunakan untuk tujuan meembaiki sel kulit, lindungi kulit sensitif, kering...."

Ini manfaat utamanya:

Melindungi melanin kulit.

Sacha Inchi bantu jaga kulit, melembapkan, beri khasiat pada kulit secara mendalam.

Mencegah masalah kulit kering.

Sinar UV menyebabkan kulit kita kering, lagi2 kalau yang tak pakai sunscreen tu, kulit akan rosak dalam jangka masa panjang.

Membantu masalah kulit sensitif.

Ramai yang ada masalah kulit sensitif, memilih untuk tidak pakai sebarang produk. Tapi, masalah masih tak selesai, apa kata cuba pula ikhtiar dengan Sacha Inchi ni.

Beri nutrien penting.

Sacha Inchi mempunyai kandungan protein tinggi sebanyak 27% dan minyak sebanyak 35%-60%. Minyak di di dalam tumbuhan ini kaya dengan asid lemak penting seperti omega-3, omega-6 dan omega-9 serta vitamin A dan E & menjadikannya sumber bahan antioksidan yang terbaik.

Boleh kawal gula.

Bacaan gula sukar untuk kita kawal jika sudah melebihi tahap normal. Kajian menyatakan tumbuhan Sacha Inchi ini mampu bantu kawal gula supaya kekal stabil seperi biasa.

Membekalkan tenaga.

Sacha Inchi adalah pilihan terbaik untuk anda yang kerap rasa penat, cepat letih bila naik tangga, rasa lesu memanjang.

Makanan tambahan adalah salah satu usaha untuk meningkatkan kesihatan badan.
Kesan pengambilan makanan tambahan ini adalah bergantung kepada gaya hidup yang diamalkan.

Kenapa Sacha Inchi?

Jenama Clear Herbs telah wujud di pasaran sejak 2014, 9 tahun menjadi pilihan rakyat Malaysia.

100% semulajadi

Produk keluaran Clear Herbs adalah berasaskan bahan-bahan semulajadi yang sarat khasiat. Sacha Inchi adalah antara superfood yang diiktiraf pakar kesihatan dunia.

Selamat diamalkan

Sacha Inchi lulus ujian makmal, disahkan halal oleh JAKIM & selamat diamalkan tanpa kesan sampingan. Khasiatnya juga telah diperakui oleh pakar kesihatan jika diamalkan secara konsisten.

Berkualiti tinggi

Produk ini juga dihasilkan & diproses dengan rapi oleh kilang yang bertaraf GMP, supaya produk ini boleh diamalkan tanpa was2.

Makanan tambahan adalah salah satu usaha untuk meningkatkan kesihatan badan.
Kesan pengambilan makanan tambahan ini adalah bergantung kepada gaya hidup yang diamalkan.

Jom mula jaga kesihatan diri & keluarga bermula dengan Sacha Inchi.

Kami yakin, anda mesti...

Berjaya bantu 90,000+ pengguna turunkan kolesterol cara terbaik.

Ini adalah antara perkongsian yang telah kami terima :

Masalah Eczema Teruk & Gatal2 Boleh Hilang

Lenguh2 Badan & Kaki Beransur Lega

Alhamdulillah, Kebas2 Tangan Hilang, Badan Rasa Sihat

Masalah Sakit Pinggang Beransur Pulih"

Kolesterol Kurang, Sengal2 Sendi Makin Reda"

Bacaan Gula & Tekanan Darah Tinggi Makin Stabil, Gembira Rasanya"

Makanan tambahan adalah salah satu usaha untuk meningkatkan kesihatan badan.
Kesan pengambilan makanan tambahan ini adalah bergantung kepada gaya hidup yang diamalkan.

Free Gift Premium, bernilai RM 50 bantu masalah kesihatan!

STOK SANGAT TERHAD

JOM PILIH PAKEJ YANG SESUAI UNTUK ANDA

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Jaminan 100% Pulangan Wang Jika Tidak Puashati

Jika anda rasa tiada perubahan pada kesihatan walaupun sedikit, kami beri jaminan 100% pulangan wang.

Perlukan bantuan? Jom order melalui WhatsApp 👇

Jangan risau, barang sampai nanti baru bayar.

COD ni khas untuk Semenanjung Malaysia sahaja ya.

Tiada masalah kehabisan stok.
Barang sampai dengan selamat.
Dijamin puas hati.

All Rights Reserved. Clear Herbs Sdn Bhd (Co no: 1151843-K)

D27-1, Jalan KS 2,
Taman Kajang Senteral,
43000 Kajang, Selangor

Tel: 03-8211 4476 | Email: clearherbs@gmail.com

*PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.

PRIVACY POLICY: We use Google AdWords Remarketing to advertise this website across the Internet. AdWords remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Google AdWords Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Google AdWords Remarketing, you can opt out by visiting Google’s Ads Preferences Manager