HERBA TURUN TEMURUN Terkandung 1001 Khasiat Khas Untuk Penjagaan Kesihatan.

TAHUKAH ANDA 99% PUNCA MASALAH JANTUNG ADALAH DISEBABKAN FAKTOR PEMAKANAN?

CUCI SALURAN DARAH YANG TERSUMBAT AKIBAT KOLESTEROL TINGGI DENGAN PATI HERBAMADU.

  • Bantu hilangkan masalah kencing manis
  • Stabilkan tekanan darah tinggi
  • Turunkan kolesterol tinggi
  • Bantu lancarkan sistem penghadaman
  • Cegah masalah jantung
  • Meningkatkan imunisasi badan

TERBEBAN DENGAN MASALAH MACAMNI?

  • Ada masalah jantung, kencing manis, tekanan darah tinggi, paras kolesterol tinggi.
  • Kaki tangan kebas tak menentu, sakit lutut, badan lesu & sering mengantuk di siang hari.
  • Susah nak tidur malam sebab sesak dada, sukar bernafas.
  • Hari-hari rasa mudah penat, takboleh berdiri lama-lama.
  • Leher selalu tegang, mudah cramp.

Macam-macam supplemen dah cuba, kesannya tetap menghampakan.

Apa jadi kalau taknak cari alternatif?

Risiko hilang anggota badan yang membusuk akibat kencing manis adalah tinggi, boleh diserang strok & masalah jantung yang membawa maut.

Jangan bergantung pada ubat-ubatan hospital saja. Tak semua beri kesan positif. Apa kata kita ikhtiar cara lain?

Statistik 'seram' penuhi dada akhbar SETIAP MASA

"Tak sangka salur darah disahkan tersumbat. Ingatkan sakit dada biasa..."

Biasa dengar tak kajian kat bawah ni?

Darah tinggi, kencing manis & masalah jantung pembunuh dalam senyap rakyat Malaysia.

Lebih mengejutkan, seramai 32.4 juta rakyat negara ini berada dalam situasi membimbangkan, disebabkan masalah jantung.

Masalah kolesterol tinggi juga adalah faktor utama masalah jantung.

Menurut Timbalan Menteri Kesihatan, Dr Lee Boon Chye, rakyat Malaysia yang berumur seawal 40an berisiko tinggi untuk diserang sakit jantung disebabkan kolesterol.

Bayangkan, jika terpaksa dibedah. Macam-macam komplikasi lain bakal dihadapi kemudian hari.

HASIL KONSISTEN DUA TAHUN🤩

Memperkenalkan

PATI HERBAMADU KELUARAN EKSKLUSIF

TIADA LAGI MASALAH KOLESTEROL 👌
KAWAL GULA DALAM DARAH 👌
STABILKAN TEKANAN DARAH TINGGI 👌
NIKMATI HIDANGAN SEPERTI BIASA 👌

Gabungan makanan sunnah yang sarat dengan khasiat, dirumus khas untuk anda

Pati Herbamadu adalah produk diktiraf HALAL oleh Jakim & selamat diamalkan secara konsisten tanpa was-was.

Kaya dengan herba premium yang berkhasiat tinggi. Makanan sunnah yg sudah diamalkan sejak bertahun-tahun yang lalu.

Ringkasan kebaikan Pati Herbamadu.

Stabilkan tekanan darah & bacaan gula

Cegah masalah jantung

Kurangkan risiko gout

Hilangkan kebas-kebas & sakit sendi

Cuci saluran sumbat & turunkan kolesterol

Lancarkan sistem penghadaman

Ringkasan kebaikan Pati Herbamadu.

Stabilkan tekanan darah & bacaan gula

Cegah masalah jantung

Kurangkan risiko gout

Hilangkan kebas-kebas & sakit sendi

Cuci saluran sumbat & turunkan kolesterol

Lancarkan sistem penghadaman

Testimoni Jujur Pengguna.

(Klik anak panah di kiri & kanan gambar untuk lihat testimoni seterusnya)

Cuba dengar dulu apa kata testimoni kami ni. Jangan terkejut...

Cuba dengar dulu apa kata testimoni kami ni. Jangan terkejut...

Cara pengambilan pun mudah sangat. Hanya dua kali sehari untuk kesan yang optimum.

Satu sudu besar sebelum sarapan pagi & sebelum tidur malam. Jangan lupa minum air & rehat secukupnya.

Cara pengambilan pun mudah sangat. Hanya dua kali sehari untuk kesan yang optimum.

Satu sudu besar sebelum sarapan pagi & sebelum tidur malam. Jangan lupa minum air & rehat secukupnya.

Pati Herbamadu disahkan halal oleh JAKIM.

Jangan risau, bahan-bahan yang digunakan dijamin selamat diamalkan tanpa kesan sampingan & diperakui halal.

Ikhtiar selagi ada waktu. Dengan izin Allah, masih boleh sembuh.

"Beli kat website, jimat kos penghantaran RM 10..."

Dapat Free Gift menarik pulak tu!

Free Gift 1: Sacha Inchi Oil Bernilai RM 60

Free Gift 2: Penghantaran Percuma Bernilai RM10 (Pembelian Online Shj)

Kebaikan Sacha Inchi

  • 17x lebih Omega 3,6 & 9 berbanding minyak ikan
  • 48% lebih kuasa menyembuh berbanding minyak argan
  • 30x Vitamin E lebih natural berbanding minyak argan
  • Mengandungi Omega 3,6,9, Vitamn A, Vtamin E serta kaya dengan anti oksidan
  • Membantu meningkatkan kesihatan & mencegah penyakit

Jom Pilh Pakej Sesuai Untuk Anda.
Ingat, Berbelanja Kena Bijak

  • EXTRA BONUS! SATU KUPON CABUTAN BERTUAH

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

  • EXTRA BONUS! SATU KUPON CABUTAN BERTUAH

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Laman tempahan akan dibuka selepas anda menekan butang hitam diatas.

Tak lupa juga, ada cabutan bertuah untuk pemenang terpilih tau.

Pemenang bertuah untuk 2022 dah ada, jom rebut peluang anda untuk slot Mac 2023 pula.

Hadiah apa yang bakal dibawa pulang? Mestilah kerusi urut SC Queen De'Vano dari Gintell.

Tarikh akhir penyertaan adalah pada 31 March 2022. Jom beli & menang sekarang.

Jangan risau, barang sampai nanti baru bayar.

COD ni khas untuk Semenanjung Malaysia sahaja ya.

Tiada masalah kehabisan stok.
Barang sampai dengan selamat.
Dijamin puas hati.

Jika anda rasa tiada perubahan, kami beri jaminan 100%, wang anda akan dipulangkan.

*Tertakluk kepada terma & syarat.

100% Secure FPX Payment

Pembayaran online dilindungi 100% guna Billplz

Marilah menyokong produk keluaran lokal. Produk kami telah melalui ujian makmal dan disahkan selamat oleh KKM.

Insyallah, produk ini hanyalah sediaan herba-herba dan tumbuhan serta diluluskan oleh kementerian kesihatan malaysia untuk penjualan. Maka ianya selamat tanpa sebarang kesan sampingan.

Pantang larang tu tak ada, cuma digalakkan untuk minum air kosong yang banyak setiap hari.

Tiada masalah. cuma kami sarankan untuk jarakkan pengambilan 3 jam dari ubat ubatan hospital

Tiada masalah. cuma kami sarankan untuk jarakkan pengambilan 3 jam dari ubat ubatan hospital

Maaf, kami tak galakkan untuk pesakit buah pinggang untuk mengambil sebarang supplemen sedian herba. Sila rujuk pada doktor anda

Tiada masalah, perempuan pun boleh juga amalkan Pati Herbamadu ini.

Insyallah jika digunakan secara konsisten, produk ini mampu membantu bersihkan kolesterol jahat dalam badan anda. Kita berikhtiar, tuhan jua Maha Menyembuhkan

Produk Pati Herbamadu ini adalah keluaran bumiputera tempatan. Dikilangkan oleh Kilang bertaraf Good Manufacturing Proses serta Halal di Malaysia. 

Amalkan satu sudu pagi, satu sudu malam kolesterol akan normal kembali dan kembali sihat macam dulu.

All Rights Reserved. Clear Herbs Sdn Bhd (Co no: 1151843-K)

D27-1, Jalan KS 2,
Taman Kajang Senteral,
43000 Kajang, Selangor

Tel: 03-8211 4476 | Email: clearherbs@gmail.com

*PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.

PRIVACY POLICY: We use Google AdWords Remarketing to advertise this website across the Internet. AdWords remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Google AdWords Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Google AdWords Remarketing, you can opt out by visiting Google’s Ads Preferences Manager